Veel gestelde vragen
Update 13 januari 2021
We verwachten dat onze bezoekers en gebruikers veel vragen hebben n.a.v. de (tijdelijke) sluiting van zwembad Aquamar. Om ervoor te zorgen dat je snel een antwoord krijgt op je vragen, hebben wij hieronder een lijst met veel gestelde vragen (FAQ) en antwoorden opgesteld.
Is zwembad Aquamar geopend?
Zwembad Aquamar is (vooralsnog) gesloten t/m dinsdag 9 februari 2021. Alle activiteiten in het zwembad komen gedurende die periode te vervallen. Vanzelfsprekend volgen we de situatie op de voet en houden onze bezoekers en gebruikers zo veel mogelijk op de hoogte van recente ontwikkelingen.
Is zwembad Aquamar bereikbaar?
Zwembad Aquamar op doordeweekse dagen van 09:00 tot 16:00 uur telefonisch bereikbaar. Voor algemene vragen kan je altijd contact met ons opnemen via info@sbkatwijk.nl. Voor meer informatie en actuele updates kan je terecht op deze website of onze social media.
Ik beschik over een meerbadenkaart en/of abonnement van zwembad Aquamar. Kan ik dit product nog gebruiken zodra het zwembad weer open gaat?
Alle meerbadenkaarten, jaarabonnementen, kwartaalabonnementen en Aquasportpassen die op dinsdag 15 december 2020 nog geldig waren, worden op het moment dat het zwembad weer open gaat door ons verlengd met de periode dat het zwembad gesloten was.
Mijn kind volgt zwemles bij zwembad Aquamar en beschikt over een (nog geldig) zwemlesabonnement. Kan ik dit product nog gebruiken zodra het zwembad weer open gaat?
Zwemlesabonnementen die op dinsdag 15 december 2020 nog geldig waren, worden op het moment dat het zwembad weer open gaat door ons verlengd met de periode dat het zwembad gesloten was. Doordat de gemiste zwemlessen op de leskaart worden gecompenseerd heb je hier geen financieel nadeel van.
Gaan de geplande zwemexamens (diplomazwemmen) door?
De zwemexamens van zaterdag 23 januari 2021 komen te vervallen. De eerstvolgende examendatum na de (tijdelijke) sluiting wordt bekend gemaakt zodra duidelijk s wanneer de zwemlessen worden hervat. Overige data en tijden van zwemexamens zijn onder voorbehoud. Klik hier voor een actueel overzicht van belangrijke data.
Ik heb in de periode van dinsdag 15 december 2020 t/m dinsdag 9 februari 2021 een deelnameplaats gereserveerd voor een zwemactiviteit. Wordt mijn reservering verplaatst naar de periode vanaf 9 februari 2021?
Nee. Alle reserveringen voor zwemactiviteiten in zwembad Aquamar komen t/m dinsdag 9 februari 2021 te vervallen. Wanneer het zwembad weer open gaat kan je (afhankelijk van onze dan geldende toegangsvoorwaarden) een nieuwe reservering maken voor een van onze zwemactiviteiten.
Ik wil een E-ticket/deelnameplaats reserveren voor recreatief zwemmen en/of een groepsles voor de periode na 9 februari 2021. Is dit mogelijk?
Nee. Tot de overheidsmaatregelen het weer toelaten om activiteiten in het zwembad aan te bieden (en wanneer er duidelijk is in welke vorm dit kan) kunnen bezoekers nog geen E-tickets reserveren voor de periode na dinsdag 9 februari 2021. We streven ernaar om uiterlijk maandag 8 februari 2021 meer informatie te geven over ons openstellingsrooster na dinsdag 9 februari 2021.
Ik heb een vrijkaartje voor een activiteit in zwembad Aquamar. Kan ik dit vrijkaartje op een later moment gebruiken?
Op het moment dat het zwembad weer geopend is, kunnen personen met vrijkaartjes (met een vervaldatum die valt in de periode dat zwembad Aquamar was gesloten) zich melden bij de receptie. Er wordt ter plaatse gekeken naar een passende oplossing en/of tegemoetkoming.
Bovengenoemde maatregelen zijn vastgesteld door de directie en het management van Sportbedrijf Katwijk. Wanneer er sprake is van gewijzigde of aanvullende maatregelen van de overheid zullen de maatregelen die worden beschreven in dit artikel worden aangepast.